- Våre reisemål
- Våre reisemål - startside.
- FINN REISEMÅL
- Reisemål via kart
- Reisemål via liste A-Ø
- FERIEBOLIG
- Leilighet
- Hotell
- Hus
- HVORDAN VIL DU BO?
- Oversikt
- Moderne og komfortabelt
- Familieklassikeren
- Barnslig gøy
- Koselig og intimt
- Boutique
- Herlig barnefri
- Aktiv avkobling
- Mat- og vingårder
- Feire sammen
- Borte lenge
- Eget basseng
- Allergivennlig
- Romantikk
- Budsjett
- Superdeal
- POPULÆRE REISER
- Barnas Sembo
- Arrangement
- Lei seilbåt i Kroatia
- Skiferie
- Sol og bad - sommer
- Sol og bad - vinter
- Storby
- LEGOLAND®
- Disneyland® Paris
- GRUPPEREISE
- Gruppereise
- Slik reiser du
- Slik reiser du - startside
- TRANSPORT
- Bil
- Ferge
- Flybilletter
- Leiebil
- PLANLEGGINGSVERKTØY
- Sembo Roadtrip
- Tilbud
- Om Sembo
- Min side
- Reiseklubb
Kvalitetsarbeid

Jens Vincent, Produktsjef
Nøye utvalgt – Sembo står for kvalitet
I dagens store hotellutvalg har Sembo en del hotell, hus og leiligheter som vi merker med Nøye utvalgt. Dette er steder som vi selv har besøkt og inspisert, og der vi virkelig kan gå god for både beskrivelse og klassifisering.
Vi har også mange andre hotell som vi ennå ikke har rukket å besøke. Disse er valgt ut av en ekstern samarbeidspartner, og det er vår partner som har klassifisert dem.
I tillegg til Nøye utvalgt har vi også klassifisering i form av små sembo-hus/soler. Klassifiseringen er gjort i forhold til landets standard og standarden varierer fra land til land. Vår klassifisering settes ut fra en helhetsvurdering av både hotellet, omgivelsene og servicetilbudet på stedet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fem soler: Meget høy klasse. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Fire soler: Høy klasse. |
![]() ![]() ![]() |
Tre soler: Mellomklasse. Standarden tilsvarer gjennomsnittet på reisemålet. |
![]() ![]() |
To soler: Enklere mellomklasse. Standard litt under gjennomsnittet på reisemålet. |
Hva mener kundene om Sembo?
Det er alltid bra å vite hvordan andre kunder oppfatter både et selskap og selskapets produkter. Etter avsluttet reise evaluerer våre kunder både reisemålet, hotellet og servicen hos oss. Resultatet av disse evalueringene finner du under hvert enkelt hotell.
I tillegg gjennomfører vi årlige kundeundersøkelser for å høre hvordan vi kan kan levere enda bedre produkter til deg som kunde.