
More than just a booking.


Sembo er en global B2C-turoperatør som spesialiserer seg på ferieovernatting, hotell, fly, bilutleie og ferjebilletter. Sembos forretningsidé er å forenkle reisen ved å tilby rimelige reiser over hele verden. Med moderne teknologi og god service kan kunden bestille trygt og enkelt og skreddersy reisen sin med overnatting og transport.
Sembo er en del av Stena Line Travel & Retail Group. Denne forretningsdivisjonen innen Stena Line Group fokuserer på detaljhandel, mat og drikke og omsetter for mer enn 200 MEUR og er aktiv på flere europeiske markeder.
Gruppen består av velkjente merker som Sembo, DTF Travel, Best Travel, Buro Scanbrit og Retail & Food Services.



Bærekraft og miljø er viktig for oss
Vi arbeider med bærekraftsspørsmål både internt i selskapet og eksternt med våre partnere, for å kunne tilby bærekraftige reiser og gi kundene våre muligheten til å velge å reise klimaklokt med oss. Sammen med flyselskaper, hoteller, ferjeselskaper og andre samarbeidspartnere arbeider vi for bærekraftige reiser og bidrar til de positive effektene av turismen og reduserer de negative. Vi har kategorier som Green hotels, EcoFriendly og Car Charger.

Sembo – mer enn 30 års erfaring
I mer enn 30 år har vi på Sembo jobbet for å oppfylle drømmer og reiser for millioner av mennesker. Alt fra å oppleve en romantisk weekend i Paris, til å dra på en eventyrlig reise med familien til Middelhavet. Ta et tilbakeblikk gjennom historien og bli med på vår egen reise fra bilferier i Italia, til å bli en moderne reiseplattform med fleksible reiser for alle.




Våre kategorier
Med våre kategorier finner du enkelt en reisetype som passer for ditt neste eventyr. Enten det er en familietur, en spa-reise eller overnatting på våre flotte Selected-hoteller, gjør filtreringen vår det raskt og enkelt for deg å finne det rette hotellet.


Kundeservice av ypperste klasse
Det er ikke rart at vi har 97 % fornøyde kunder hos Sembo. Vår fantastiske kundeservice hjelper kundene våre hver dag, hele året – om ønskelig. De jobber hardt for å få kundene våre til å føle at de får mer enn bare en bestilling hos oss.
